قوانین و مقررات

قوانین و مقررات   

استفاده شما از سایت فروشگاهی پیام کالا به منزله توافق کامل شما با شرایط مندرج در این صفحه می باشد. لطفا با دقت آن را مطالعه فرمایید .

در ادامه محتویات این صفحه منظور از “فروشگاه پیام کالا”، “وب سایت فروشگاه اینترنتی ” به آدرس اینترنتی payamkala.ir می باشد. قوانین و ضوابط بیانگر چگونگی استفاده و محافظت از هرگونه اطلاعاتی است که شما هنگام استفاده از این فروشگاه وارد نموده اید. فروشگاه پیام کالا به حفظ اطلاعات حریم شخصی شما متعهد است. فروشگاه پیام کالا به  دلیل بروزرسانی های مختلف در هر زمان ممکن است متن این بیانیه را تغییر دهد لذا خواهشمند است جهت اطمینان از رضایت بخش بودن هرگونه تغییرات، این صفحه را به صورت دوره ای بازدید نمایید.

 

 

ثبت اطلاعات شخصی

نام و نام خانوادگیكاربران هنگام سفارش مي بايست اطلاعات كامل و صحيح را وارد نمايند. بديهي است مسئوليت مسائل و مشكلاتي كه در اثر نقص در اطلاعات وارد شده براي سفارش و تحويل پيش مي آيد بر عهده فروشگاه پیام کالا نمي باشد.

اطلاعات مورد نیاز در هنگام خرید:

اطلاعات تماس دقیق شامل آدرس ایمیل و شماره تلفن ثابت و همراه
اطلاعات نشانی محل تحویل کالا مثل آدرس دقیق پستی ، کدپستی، و …

موارد استفاده اطلاعات کاربران:

اطلاعات فوق برای ارسال کالا، و فراهم کردن خدمات بهتر برای کاربران، مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این اطلاعات ممکن است در بهبود روند ارائه محصولات و خدمات ما به کار گرفته شوند. ممکن است به طور دوره ای ایمیل هایی درباره ی محصولات جدید، پیشنهادات ویژه یا اطلاعاتی دیگر را به آدرس ایمیلی که شما وارد نموده اید ارسال کنیم. در زمان های مختلف، امکان دارد تا از اطلاعات شما برای تماس با شما در جهت اهداف پژوهشی/تجاری استفاده نماییم. تماس با شما از طریق ایمیل، تلفن و یا فکس صورت خواهد گرفت. همچنین این سیاست وجود دارد تا به منظور سفارشی سازی فروشگاه در جهت جلب توجه بیشتر کاربران، این اطلاعات به کار گرفته شوند.

امنیت اطلاعات

فروشگاه پیام کالا متعهد می گردد تا در حفظ امنیت اطلاعات فردی کاربران تمام تلاش خود را به کار بندد. به منظور جلوگیری از دسترسی غیر مجاز و یا انتشار اطلاعات شخصی کاربران، تجهیزات الکترونیک پیشرفته و قابل مدیریت برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران در نظر گرفته شده است.
اطلاعات شخصی شما هرگز به فروش نرسیده و همچنین بدون داشتن اجازه ی خود کاربر و یا حکم مراجع قانونی، اطلاعات به ثبت رسیده توزیع و در دسترس شخص ثالثی قرار نخواهد گرفت. چنانچه تصور می کنید اطلاعاتی از شما در دسترس ما قرار گرفته است که نادرست و یا ناقص اند، لطفاً هر چه سریعتر با ارسال یک ایمیل به ما، این موضوع را به اطلاع فروشگاه پیام کالا رسانده و پیام کالا خود را موظف می نماید  تا هرگونه اشکال در اطلاعات را یافته و برطرف نماید.
فروشگاه پیام کالا به اطلاعات خصوصي كاربران احترام گذاشته و با جديدترين تكنولوژي هاي امنيتي از آن محافظت مي نمايد.

 

حقوق فروشگاه پیام کالا

ــ خدمات و محتويات فروشگاه پیام کالا براي استفاده شخصي و غيرتجاري مشتريان عرضه شده است. مالكيت معنوي اطلاعات موجود در آن متعلق به فروشگاه پیام کالا مي باشد و هر گونه سوءاستفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني دارد. استفاده غيرتجاري از محتويات سايت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مايل هستید از سرويس ها و اطلاعات سايت جهت مقاصد تجاري استفاده نمايید مي بايست از طريق Payam0228@gmail.com اجازه كتبي كسب نماييد.

ــ فروشگاه پیام کالا هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحات وب سایت خود و یا لینک های مرده نمی پذیرد. سرویس های وب سایت «آنگونه که هست» ارائه می شوند و فروشگاه پیام کالا مسئوليتي بابت مشكلاتي كه در اثر نقص در اينترنت، مسايل مخابراتي، تجهيزات سخت افزاري و ساير موارد مشابه آن در روند پرداخت پيش آيد، قبول نمی کند .

ــ كاربر متعهد مي گردد از اين سايت براي رسيدن به اهدافي بر خلاف قوانين استفاده نكرده و به گونه اي از آن بهره برداري نمايد كه منجر به آسيب رساندن به سايت نگردد. همچنين كاربر مجاز به دست يافتن يا تلاش براي دست يافتن به اطلاعات يا محتوياتي كه محرمانه بوده و يا توسط پشتيبانان سايت در دسترس قرار نگرفته نيست.

ــ ممکن است ما سرویس های خود را به هر دلیلی در زمان های مختلف و بدون اطلاع قبلی، تغییر داده و حق تغییر شرایط این سرویس ها نیز برای ما محفوظ خواهد بود. بنابراین، شرایط استفاده از سرویس های فروشگاه پیام کالا هر از گاهی به روز خواهد شد. لذا تاریخ درج شده در بالای این صفحه نشان دهنده آخرین زمان به روز رسانی خواهد بود.

ــ فروشنده می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش خودداری کند. بدیهی است در صورت نیاز، هماهنگی های بعدی می بایست توسط فروشنده و خریدار انجام پذیرد.

 

امنیت کاربر

ارتباط فروشگاه با كاربران فقط از طريق وسایل ارتباطی با مشخصاتی که در سایت آمده است صورت مي پذيرد و كاربران مي توانند هر زمان كه مايل بودند از طريق يكي از روش هاي ذكر شده در بخش “تماس با ما” اقدام به برقراري ارتباط با پشتيبانان سايت نموده و در اسرع وقت پاسخ خود را دريافت نمايند. توجه و دقت داشته باشید که اگر از شماره یا راه های ارتباطی غیر از آنچه در بخش تماس با ما فروشگاه پیام کالا، با شما تماس گرفته شود و سواستفاده گردد، هیچ مسوولیتی بر عهده این فروشگاه نمی باشد. پس حتما صفحه تماس با ما را مطالعه و تماس های دریافتی را با آن صفحه چک نمایید. بديهي است به نظراتي كه به هر شكل حاوي مسايل سياسي، مذهبي و يا توهين باشد پاسخي داده نخواهد شد.

 

تعویض کالا 

ـ مشتري مي تواند سفارش خود را تا 7 روز پس از خريد تعويض نمايد.
ـ تعويض كالا با هر كالايي كه فروشگاه پیام کالا در آن زمان داشته باشد امكان پذير مي باشد.
ـ هزينه هاي ناشي از تعويض در صورتي كه مربوط به تغيير درخواست مشتري باشد(مانند پيك و …) به عهده مشتري مي باشد.
  -تعویض کالا مشروط به آکبند بودن و صحت فیزیکی کالای مرجوع شده است.  

-مسئولیت سالم برگردادن کالای مورد تعویض به فروشگاه بر عهده خریدار است. 

 

بازگرداندن کالا
روند بازگشت کالا در فروشگاه پیام کالا بدین صورت است که چنانچه سفارشی شرایط لازم را داشته باشد مشتری می تواند طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی حداکثر تا 7 روز کاری درخواست برگشت کالا را در بخش پشتیبانی سایت داده تا بعد از بررسی و تائید ، کالا برگشت داده شود.

شرایط بازگرداندن کالا
با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در فروشگاه پیام کالا، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف فروشگاه پیام کالا همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، فروشگاه ، 7روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
ـ اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
ـ اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه پیام کالا اطلاع داده شود.
ـ این سرویس اشکال‏‏‌های فنی
  و ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. منظور از  استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا )  می باشد .
ـ اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
ـ وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی پیام کالا از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
ـ اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
ـ در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
ـ اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
ـ آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش پیام کالا از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
ـ اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات پیام کالا (شماره تلفن -09012030022) اطلاع داده شود.
ـ اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که
  در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
ـ اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
ـ آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
ـ با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه پیام کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
ـ کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش پیام کالا ارسال شود.
ـ در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، می‏‌توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کنید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه بازگردانده شود.

 

 (بن خرید) و شرایط استفاده

ـ (بن های خرید)، امتیازیست ویژه که فروشگاه پیام کالا جهت تشویق حداکثری، به همه‏‌ی مشتریان خود اعطا می‏‌کند.
ـ (بن های خرید)، ماهیت ریالی نداشته و در واقع امتیازی برای دریافت تخفیف قطعی در خرید می باشد .
ـ میزان دریافت بن های خرید بستگی به مقدارخرید، نوع خرید،دفعات خریدو شرکت در برنامه ها و طرح های فروشگاه پیام کالا  دارد.
ـ بن های خرید محدودیت زمانی ندارند.
ـ بن های خرید را نمی توانید به دیگران انتقال دهید اما با آنها می توانید برای دیگران از فروشگاه پیام کالا خرید کنید.
ـ در قبال بن های خرید  مبلغی از طرف فروشگاه پرداخت نمی گردد و فقط می توانید با آن از فروشگاه تخفیف گرفته یا خرید کنید.

 

  توجه کنید

هرگونه نقص و عيب بايد در مدت 48 ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن 09012030022 و يا ايميل

Payam0228@gmail.com  به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و اقدام لازم صورت پذيرد. پس از 48 ساعت هيچ اعتراضي پذيرفته نخواهد شد . تاريخ هاي قرعه كشي در سايت اعلام مي شود. واعضا نیز میتوانند از امتیاز خود با خبر شوند.

 

چگونه می توانید سوالات بیشتر خود را بپرسید؟

شما در صورت تمایل در هر زمانی می توانید سوالات خود را در مورد سیاست حفظ حریم شخصی خود از ما بپرسید و ما حتما به شما پاسخ خواهیم داد. لطفاً سوالات خود را به یکی از روش های ذکر شده در بخش تماس با ما ارسال کنید.

 

طراحی سایتطراحی سایت فروش رزین - فروش گریس فروش رزین - فروش گریس