روش خرید اینترنتی انواع اسباب بازی و کالاهای دیگر از پیام کالا

روش خرید اینترنتی از فروشگاه پیام کالا را باتوجه به سوالات تکراری دوستان و توضیحاتی کلی در مورد پیام کالا

ارائه میکنیم:

  • آیا اسباب بازی یا کالای دیگری که من قصد خرید آن را دارم در سایت موجود است؟

  • پاسخ : سایت پیام کالا طوری طراحی شده که فقط به بینندگان محصولات موجود را نمایش میدهد (به

  • محض صفر شدن موجودی یک محصول آنرا مخفی میکند) و امکان خرید محصولات موجود در سایت را به

  • شما میدهد.

  • آیا میتوانم اسباب بازی یا کالای دیگر موجود در سایت را سفارش دهم و مبلغ آنرا در هنگام تحویل به مامور

  • پست پرداخت کنم؟ 

پاسخ : خیر قبل از ارسال کالا شما دوست عزیز مبلغ سفارش و هزینه پست را در سایت توسط درگاه

بانک پرداخت میکنید و یا هزینه سفارش و پست را به شماره کارت بنام *حسین نوروزی پیام* موجود در

صفحهپرداخت یا قسمت تماس با ما کارت به کارت کرده و سپس ما سفارش را برای شما ارسال کرده و رهگیری

پست را برای شما پیامک میکنیم. 

  • چرا سیستم پرداخت در محل ندارید؟

  • پاسخ : اکثر کالاهای موحود در سایت ما اسباب بازی هستند و به دلیل آنلاین بودن اکثر کودکان امروزی که

بعضا اطلاعی از پرداخت و سفارش اینترنتی ندارند تقریبا از هر 10 سفارش ثبت شده به روش پرداخت درب منزل

5 تای آنها برگشت میخورد و فروشگاه پیام کالا باید دوبرابر هزینه پست (رفت و برگشت) را به اداره پست پرداخت

کند و با توجه به سود کم محصولات ما به این ترتیب این روش برای ما صرفه اقتصادی ندارد.

  • روش ارسال سفارشات چگونه است؟

  • پاسخ : بنا به نوع ارسال مورد نظر شما خریدار گرامی ما سفارشات را توسط پست سفارشی، پیشتاز،

ویژه، تیپاکس، پیک (در تهران،کرج،اندیشه) و یا تحویل درب انبار ارسال میکنیم.

  • آیا برای خرید از سایت باید ثبت نام کرد؟

  • پاسخ: خیر برای راحتی بیشتر برای خرید از سایت نیازی به ثبت نام در سایت نیست. اما اگر قبل از خرید از

سایت ثبت نام کنید بعد از خرید میتوانید سفارش خود را ببینید ولی بدون ثبت نام در سایت بعد از خرید از سایت

فقط پیام سفارش شماره **** با موفقیت دریافت شد به شما نشان داده میشود و شما میتوانید با تماس با

پشتیبانان سایت از وضعیت سفارش خود اطلاع پیدا کنید. در هر حال فاکتور سفارش در صورت تمایل برای شما

ارسال میشود.

  • من برای بار اول است که قصد خرید از سایت شما را دارم چطور اطمینان کنم؟

  • فروشگاه پیام کالا دارای تمامی مجوزها از مراجع ذیصلاح است و این مجوزها در صفحه اصلی سایت در

گوشه بالای سمت راست صفحه قرار داده شدند. 

  • اگر به هر نحوی کالایی که به دست من رسید مشکل داشت باید چکار کنم؟

  • پاسخ : پس از هماهنگی با پشتیبان سایت کالای خود را به آدرس فروشگاه پست کنید تا کالا تعویض شود.

هزینه رساندن کالا تا فروشگاه به عهده شما دوست عزیز است.

  • چرا رهگیری پست برای من پیامک نشده؟

  • بسیار پیش میاد که خریداری با ما تماس میگیرد و از ما این سوال را میپرسد و ما هم با بعداز دیدن سفارش

دیدیم که شماره موبایل خریدار در صفحه پرداخت نوشته نشده. دوست عزیز برای پیامک شدن رهگیری پست ما

نیاز به شماره موبایل شما داریم لطفا فراموش نکنید.

  • اگر سوال یا پیشنهاد و انتقادی هست لطفا در پایین همین برگه ثبت کنید تا همینجا پاسخ داده شود. 

 

با سپاس

شماره های پشتیبانی 09012030011     –  09012030022 

One thought on “روش خرید اینترنتی انواع اسباب بازی و کالاهای دیگر از پیام کالا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *