اهداف پیام کالا

امروزه فضای اینترنت در بین مردم جامعه بسیار فراگیر شده است به طوری که مردم خرید های خود را به صورت آنلاین انجام داده و بسیار راحت تر نسبت به قبل محصول خود را دریافت می کنند. دیگر نیازی به خرید بیرون از منزل و به همراه داشتن مشکلات شلوغی و اتلاف وقت ندارید بلکه می توان هر محصولی که به دنبال آن می گردید را از طریق فروشگاه های اینترنتی با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید و در وقت و هزینه صرفه جویی کنید

فروشگاه اینترنتی پیام کالا با هدف تمرکز بر تامین کالاهای مورد نیاز خانواده ها با حداقل قیمت و سریعترین شکل ممکن ایجاد شده است.

پیام کالا قصد دارد با ایجاد، راهبری و ساماندهی یک بازار اینترنتی توانمند، خلاق و نوآور در راستای تهیه کالا های مورد نیاز مشتریان با تنوع، مرغوبیت، اصالت و کیفیت، خدماتی در راستای تکریم مشتری و تلاش برای خدمت به مردم با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه ها مطابق استاندارد های ملی و حرفه ای و قوانین تجارت الکترونیکی ایجاد کند.

و همچنین سامان دهی و حفظ سرمایه های فردی و اجتماعی از طریق اشاعه و توسعه خدمات فروش غیر حضوری و مجازی با انتخاب شیوه ها و روش های بدیع در گسترش هر چه بیشتر این خدمات اجتماعی و اقتصادی در فضای وب و اینترنت باعث ایجاد راحتی و فضایی متنوع برای مردم عزیز می شود.

 

ارزش های پیام کالا

صداقت و امانتداری :امانتداری ، درستکاری و صداقت و ایجاد اعتماد عمومی در همه سطوح جامعه .

خلاقیت و نو آوری : اندیشیدن خارج از قالب و چارچوب های رایج و داشتن شهامت ، جسارت و جرات و نیز آمادگی برای تغییر با توجه به در خواست و نیاز های مشتری .

سرعت ، دقت و مسئولیت : احساس ضرورت و تسریع در انجام فعالیت ها و تامین نیاز های مشتری به طور دقیق و داشتن تعهد و مسئولیت در انجام موثر و کارای فعالیت های مرتبط با مشتریان بازار پیام کالا .

دانش و آگاهی : توسعه علم و بکار گیری دانش های جدید در حوزه فن آوری و فضای مجازی و کاربردی نمودن آنها .

فروتنی و تواضع : هم سطحی و همراهی با مردم و مشتریان و عدم اختصاص امتیاز یا ارزش ویژه برای خود در مقابل دیگران .

صبر و شکیبایی : افزایش خود کنترلی و با لا بردن آستانه تحریک و فعالیت مداوم و پیاپی در فبال تعهد به مشتری .

پذیرش و شفافیت در کار : حضور داشتن با تمام وجود و امکانات و تجهیزات در راستای پشتیبانی و حمایت از مشتری جهت نیل به اهداف و مقاصد ایشان .

ادب و نزاکت : مشعوف نمودن مشتریان با حفظ ارزش ، حرمت و جایگاه و منزلت انسانی مشتری و ارج نهادن به نیاز های وی و تامین این نیازها و ارزشهایی که به آن اعتقاد داریم بهترین الگو برای رسیدن به چشم انداز ، ماموریت و اهداف بازار مجازی پیام کالا است که این ارزشها سر لوحه همه فعالیت های ماست .