تحویل اکسپرس پیام کالا

فروشگاه پیام کالا برای سرعت بخشیدن به فاصله خرید و تحویل به مشتریان رویه خاصی در پیش گرفته است و به همین دلیل چنانچه هنگام ثبت سفارش ، روش ارسال را طبق تصویر زیر ( ارسال فوری پیک – کرایه در مقصد ) را نیز انتخاب کنید، محصول شما در ساعات کاری به دستتان خواهد رسید.اما حتما نکات مهم پایین را مطالعه نمایید.

ارسال پیک-پیام کالا

نکات مهم انتخاب روش اکسپرس پیام کالا

1-حتما سفارش خود را بین ساعت 9 الی 17:30 ثبت نمایید.در غیر اینصورت سفارش شما به روز بعدی کاری موکول خواهد شد.

2-این روش فقط مخصوص مشتریان تهران و کرج می باشد.

3-بسته ی شما از انبار چیتگر به آدرس ” تهران – منطقه 22 ( چیتگر ) – مجتمع تجاری پارامیس ” ارسال خواهد شد و هزینه ی ارسال شما از این مقصد محاسبه خواهد شد.

4-هزینه ی پیک به عهده ی مشتری و قبل از تحویل کالا در آدرس ذکر شده می باشد.

5-لطفا چنانچه این روش را انتخاب کردید حتما به شماره تماس 09012030011 در واتساپ پیام دهید.